Fonduri Europene-Sesiune de Informare in data de 20 martie 2014

EGY.R CONSULTING: firma specializata in consultanta si accesarea Fondurilor Europene    
si
IHTS SERVICE: firma specializata in service IT&C  si vanzarea de echipamente hardware si software
 
Organizeaza sesiunea de informare cu tema : cum sa fii UNUL dintre beneficiarii SINGURULUI  program de  finantare  nerambursabila, destinat  IMM-urilor, care activeaza in domeniul Comertului
 
Participarea este gratuita. Inscrierea se face  numai  pe  baza CHESTIONARULUI DE ELIGIBILITATE (anexa) , care trebuie  completat si transmis pe  email  la : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau pe fax la nr 021.332.27.27; tel contact:021.332.25.25
Va invitam sa vizitati si pagina noastra de Facebook.

Locul de desfasurare:  Bucuresti,  Centrul de Afaceri Bucuresti-Sud, din Sos. Oltenitei nr. 105A , langa Mall Sun Plazza 
Data de  20 martie 2014 , ora 15:00-17:00


Finantarea NERAMBURSABILA maxima este de 80.000 lei si poate reprezenta  din cheltuiala ta:
80% pentru microîntreprindere – pana la 9 salariati
70% pentru întreprinderi mici – intre 10 si 49 salariati

1 Ce poti CUMPARA cu aceasta suma de bani
Echipamente IT tehnică de calcul (PC, server, imprimantă, copiator, licenţe soft, sisteme audio-video, etc.), egal cu numarul de personal pe care doriti sa-l angajati in perioada implementarii proiectului.
Brevete de inventie, mărci de produse si servicii (etichetare ecologica, licente), software pentru comerţul on-line, software-uri necesare desfăşurării activităţilor de comercializare a produselor şi serviciilor de piaţă
Certificarea unui sistem de management al calităţii/ mediului/ sănătăţii şi securităţii ocupaţionale/ siguranţei alimentelor: ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000, OHSAS 18001  simplu sau integrat.
Achiziţionarea de : mijloace auto pentru transport marfa ; aparate de marcat electronice fiscale si sau cititoare pentru cod de bare ; cântare electronice cu/fără printer pentru etichetare; electro şi motostivuitoare; mobilier şi sisteme de protecţie a valorilor umane şi materiale;
Elaborarea de pagini WEB (site) pentru prezentarea activităţii solicitantului şi a produselor sau serviciilor promovate, inclusiv taxa de achiziţionare a domeniului Internet.
Promovare on-line,elaborare şi producţie: pliante, mape, broşuri, cataloage, afişe, bannere, CD-uri.
Participarea la cursuri de instruire pentru formare / calificare profesională / specializare
 
2.  Ce OBLIGATII aveti pentru obtinerea finantarii :
Achizitionarea activelor (pe baza a 3 oferte) si depunerea cererii de plata pana pe data de 01 septembrie 2014
Mentinerea activelor achizitionate pe o perioada de 3 ani, respectiv 31.12.2017.
Sa angajati  minim o persoana aflata in somaj si sa pastreati  locurile de munca nou-create minim 3 ani: 2015-2017 (de preferat 4 locuri de munca pentru punctaj maxim)
 
3. Ce DOCUMENTE sunt NECESARE la depunerea proiectului
Certificatul constatator, de la Registrul Comertului
Certificatele de atestare fiscală privind achitarea obligaţiilor de plată către bugetul de stat consolidat şi cele privind achitarea taxelor şi impozitelor locale, atât pentru sediul social, cât şi pentru toate punctele de lucru, etc., trebuie să fie în termen de valabilitate la data depunerii Cererii tip de acord de principiu pentru finanţare
Actul care dovedeste dreptul de folosinta asupra spatiului unde se va implementa proiectul.
 
4. Care sunt DOCUMENTELE NECESARE pentru scrierea:
CUI (copie)
Statutul societatii(copie)
Bilantul la 31.12.2013 si 2012 (copie)
O scurta descriere a firmei si a activitatii pe care o desfasurati , care ne va fi utila pentru discutia pe care o vom avea in cadrul evenimentului
 
                  Te asteptam cu ideea ta de proiect si noi o punem in practica!
Descarcati de aici Chestionarul pentru inscriere.

Program

Orarul nostru
Luni-Vineri:  09-17,30

Parteneri

  • ToshibaLogo_mic
  • HPlogo_mic
  • microsoft-mic
  • Symantec_mic
  • Lexmark-mic
  • Dell_Logo-mic
  • ToshibaLogo Mic
  • Brother Mic